Tuesday 10 May 2016

Panduan Buat Tart






Daripada Pencipta Panduan Bakeri Terlaris Di Malaysia...

"Bosan Kerana Asyik Membeli Tart Di Kedai? Anda Ingin Belajar Untuk Membuat Tart Anda Sendiri?"

Tahniah!! Anda berada di tempat yang betul. Biarkan kami tunjukkan caranya bagaimana untuk anda membuat tart anda sendiri.

Dari: Puan Shida
Tarikh: Rabu, 11 Mei, 2016.
RE: Belajar Buat Tart Sendiri

Sahabat sekalian,

Nama saya Nur Syahidah atau dikenali sebagai Puan Shida. Saya telah membangunkan beberapa video belajar bakeri daripada rumah sebelum ini seperti panduan membuat coklat buatan tangan, panduan bisnes cupcake, panduan membuat kek coklat yang sedap dan panduan bisnes biskut yang laris di pasaran.

Saya merupakan seorang surirumah yang mempunyai perniagaan bakeri daripada rumah. Ia membolehkan saya sentiasa bersama dengan anak-anak, melihat mereka membesar. Terdapat banyak produk yang kami hasilkan daripada bengkel bakeri kami ini. Diantaranya termasuklah tart.

Tiada Pengalaman Membuat Tart?

Oh..Tiada masalah. Seperti produk kami sebelum ini, ia akan ditunjukkan langkah demi langkah. Ia sesuai untuk sesiapa sahaja termasukkan mereka tidak pernah membuat tart atau pastri sebelum ini.

Dengan ini anda boleh menjadikannya sebagai produk perniagaan anda ataupun untuk dimakan bersama keluarga. Jadikannya ia sebagai satu pengalaman baru bersama keluarga. Ia boleh dijadikan satu aktiviti bersama anak anak untuk memasak bersama sama.

Memperkenalkan

CD Belajar Membuat Tart



Dalam CD ini, kami akan menunjukkan bagaimana untuk membuat 3 jenis tart yang paling digemari oleh ramai orang. Anda akan ditunjukkan langkah demi langkah menerusi video bagaimana membuat tart anda sendiri termasuk pastri dan juga inti bagi tart berkenaan.

Anda tidak perlu menghadiri sebarang kelas bakeri. Anda mungkin tiada masa untuk menghadirinya kerana sibuk dengan kerja dan mungkin sibuk dengan anak-anak dirumah. Kami memahami masalah ini.

Dengan ini, kami membangunkan kursus bakeri daripada rumah.Ia sesuai untuk mereka yang bekerja dan sibuk dengan urusan harian. Ia terbukti berkesan daripada respon pelanggan kami sebelum ini bagi produk belajar bakeri yang kami hasilkan sebelum ini.

Apa yang akan belajar dalam CD Buat Tart ini?

Kami sudah merangka apakah yang perlu anda tahu dalam pembuatan tart ini. Ia akan ditunjukkan dalam bentuk video dalam CD kami bekalkan. Anda akan ditunjukkan:


Video #1 Membuat Pastri Tart



Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat pastri bagi tart.Ia boleh digunakan untuk semua jenis tart.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat pastri tart langkah demi langkah.

Tips penting membuat pastri tart.

Pastri adalah bahan yang penting dalam membuat tart. Tanpanya tiadalah tart. Dalam video ini, anda akan ditunjukkan langkah demi langkah membuat pastri tart ini.

Dapatkan Sekarang





Video #2 Membuat Blueberry Cheese Tart



Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat tart blueberry keju atau blueberry cheese tart.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat blueberry cheese tart langkah demi langkah.

Tips penting membuat blueberry cheese tart.

Cheese atau keju memang digemari ramai orang. Dalam video ini anda akan belajar bagaimana untuk membuat blueberry cheese tart anda sendiri.

Dapatkan Sekarang





Video #3 Membuat Tart Telur



Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat tart telur.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat tart telur langkah demi langkah.

Tips penting membuat tart telur.

Tart telur merupakan antara tart yang turut digemari oleh ramai orang. Selamat belajar buat tart telur.

Dapatkan Sekarang



Video #4 Membuat Tart Buah Buahan



Dalam video ini saya menunjukkan bagaimanakah untuk membuat tart buah buahan.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat inti tart buah buahan.

Tips penting membuat tart buah buahan.

Bagi yang mengemari buah buahan, anda boleh membuat tart buah buahan untuk keluarga anda.

Dapatkan Sekarang





Ebook Resepi Pastri & Tart



Dalam ebook ini saya memberikan resepi yang digunakan dalam video pembuatan tart diatas.

Anda akan ditunjukkan apakah resepi yang saya gunakan untuk membuat pastri tart dan juga inti tart yang terlibat.

Tips penting membuat tart.

Anda boleh print untuk dijadikan koleksi resepi untuk perniagaan atau dijadikan hidangan untuk keluarga.

p/s: Ia adalah ebook, bukan buku bercetak.

Dapatkan Sekarang





Ebook Soal Jawab Pembuatan Tart



Dalam ebook ini anda akan menjawab semua persoalan yang diajukan oleh pelanggan sebelum ini. Ia adalah kompilasi soalan dan jawapan berkenaan perkara teknikal BuatTart.com dan pembuatan tart.

Ia akan dikemaskini dari masa ke semasa. Anda akan dimaklumkan jika ada kemaskini baru dimasukkan.

Terdapat soalan dan jawapan penting yang perlu anda tahu di dalamnya.

Seperti produk kami yang lain, ia akan dikemaskini dari masa ke semasa. Anda akan mendapatnya secara PERCUMA tanpa sebarang bayaran tambahan.

p/s: Ia juga adalah ebook, bukan buku bercetak.

Dapatkan Sekarang


Mengapa anda perlu mendapatkan CD ini?

 Anda tidak perlu menghadiri kursus bakeri. Anda hanya perlu belajar di komputer anda sahaja dan aplikasikannya.

 Ia ditunjukkan dalam bentuk video. Anda boleh memasangnya di komputer dan menontonnya berulang kali jika anda mahu.

 Anda boleh membuat tart anda dengan segera.

 Anda boleh bertanya jika berlaku sebarang masalah. Ini tidak akan diperolehi jika anda menyertai kursus.

Kami tidak akan membiarkan anda keseorangan. Anda boleh bertanya kepada kami bila bila masa samada menerusi emel atau telefon. Kami akan membantu anda.

Tempah Sekarang!

Bagi pengemar tart, kini anda tidak lagi perlu ke kedai bakeri untuk menikmati keenakan tart kegemaran anda. Anda boleh membuatnya sendiri di rumah. Ya. Ia sebenarnya sangat mudah.

Bagi yang tidak pernah membuat sebarang pastri sebelum ini. Inilah masanya untuk anda belajar. Keluarga anda mungkin akan terkejut dengan hasil yang anda akan hasilkan menerusi kursus bakeri daripada rumah yang kami tawarkan ini.

Oklah Puan Shida... saya sudah yakin sekarang jadi berapa yang harus saya laburkan untuk miliki pakej video ini...???

Anda boleh membaca pelbagai buku berkenaan tart atau pastri yang ada dipasaran, ia tidak akan sama dengan apa yang bakal anda beli ini.

Sebelum saya umumkan nilai yang perlu anda labur satu perkara yang perlu anda ingat bahawa ilmu yang bakal anda perolehi ini bukan ilmu murahan tetapi ilmu sebenar yang dibuktikan keberkesanannya.

Pada awalnya saya bercadang untuk meletakkan nilai sebanyak :

RM100

Ia adalah antara harga yang biasa saya tawarkan untuk produk-produk saya kerana ia melibatkan konsultasi,namun kali ini saya rasakan saya tidak mahu nilai yang saya letakkan menjadi bebanan buat anda oleh itu saya nilai tersebut saya turunkan menjadi...

RM40

* Harga promosi telah tamat.



*RM50 Sahaja

*Harga terkini.



Beli Sekarang



Kos penghantaran Percuma ke mana mana negeri di Malaysia. Bagi mereka diluar Malaysia seperti Singapura dan Brunei. Anda akan menerima versi download sahaja.

Anda boleh masukkan nama dan emel dibawah untuk menerima tips bakeri daripada kami. Ia percuma khas untuk anda yang datang melawat laman web kami ini.


First Name:
Email address:
Subscribe

Jika anda menempah sekarang.. Nah saya berikan BONUS PERCUMA buat anda...

Untuk masa yang terhad, saya berikan resepi baru perniagaan kami untuk anda mencuba.



2 Resepi Cupcake Fusion

Ia adalah resepi perniagaan cupcake yang kini mula mendapat tempat dihati pelanggan tetap saya. Ia adalah resepi terbaru perniagaan saya. Ia adalah untuk memberikan kelainan kepada pelanggan kami. Namun, saya berikannya secara PERCUMA agar anda sendiri boleh mencuba dan menjualnya jika anda mahu.


-Berikan testimoni anda. Tag gambar tart anda pada Fanpage Panduan Buat Tart.








Diatas adalah diantara testimoni daripada pelanggan CD Panduan Buat Tart yang kami hasilkan. Untuk membuat tempahan CD Buat Tart, anda boleh merujuk arahan dibawah:






PERHATIAN!!!

Link download akan diberikan dalam masa 48 jam daripada masa tempahan. CD akan dipos dalam masa 3 hari bekerja. Pastikan alamat yang anda berikan adalah tepat. Jika boleh gunakan alamat rumah kerana lebih selamat.

Mohon berikan alamat yang paling selamat!

Terdapat beberapa kes CD tidak sampai ke alamat pejabat. Ia mungkin telah diambil oleh rakan pejabat tanpa memberitahu kepada anda.

Anda boleh memberikan feedback atau pertanyaan terus ke emel

support@buatcoklat.com

Anda juga boleh tag gambar cupcake yang anda hasilkan di Facebook saya untuk kami masukkan ke laman web jualan CD Buat Tart ini.

https://www.facebook.com/belajarbakeri

https://www.facebook.com/PanduanBuatTart

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana menyokong produk keluaran kami.

Yang Benar

-Puan Shida

Hp: 012 3596909 / 019 5421950



p/s: Tawaran ini sangat terhad. Malah sebelum dilancarkan lagi, ia sudah menerima tempahan daripada pelanggan-pelanggan saya sebelum ini. Tawaran ini akan tamat tidak lama lagi. Klik Sini Untuk Beli Sekarang!

P/p/s:Sebelum saya menaikkan nilai pelaburan atau sebelum saya menarik balik bonus-bonus percuma tersebut saya gesa anda untuk segera memilikinya sebelum terlambat

p/p/p/s – Semuanya terpulang kepada anda sekarang. Anda mampu capai kejayaan dengan pantas tetapi anda kena bertindak pantas untuk segera mempelajarinya. Oleh bertindak sekarang dengan memiliki pakej video ini.

Usah bertangguh, dapatkan dengan segera!

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

    ReplyDelete