Wednesday 11 May 2016

Video Ebook Rahsia Putu Piring, Putu Bambu & 10 Aneka Putu Special



Melalui Video Movie Step by Step yang sangat terperinci
Anda diajar Membuat Putu Piring, Bambu & Aneka Putu Special

Menggunakan resepi putu yang halus, lembut dan sedap




Mohd Hairul Hissam
STAR CREATIVE CENTER (JM0570510-X)
Tarikh: Rabu, 11 May 2016

Keuntungan Bisnes Putu Sangat Lumayan
Selepas kejayaan panduan lengkap rahsiabun yang telah membantu ramai usahawan bun pau dan pizza. Kini saya menghasilkan satu lagi panduan lengkap yang hebat untuk usahawan putu pula. Apa yang menarik, perniagaan putu mempunyai permintaan yang tinggi dan keuntungannya sangat lumayan.

Sebenarnya idea panduan lengkap putu ini datang dari bekas peniaga putu di rumah baru saya. Dan kebetulan kawan emak saya dan kenalan online juga merupakan bekas peniaga putu. Dari tunjuk ajar mereka dan saya perbaiki lagi dengan pengalaman saya bekerja di hotel. Maka terhasillah resepi putu yang lebih sedap, lembut dan halus ini.

Jiran rumah saya dan peniaga makanan memuji putu saya ini. Kata mereka "Putu  Hairul, lebih sedap dari yang dijual dikedai". Tidak sia-sia saya menghabiskan masa lebih tiga bulan mengolah dan memperbaiki resepinya. Walaupun bahan-bahan ditambah, namun margin keuntungan putu tetap tinggi iaitu hampir 300%. Wowwww.


Tonton Video Preview Resepi Aneka Putu
Ini dulu..........



Jika video kurang clear, tukar quality resolutionnya.
Caranya, klik button  dibawah video dan tukar kepada 360p atau 480p


Perghhh.. Mmg Halus, Lembut & Gebu
'Dgn 10 Aneka Putu, Lagi la Gempak'
Pergh... Saya pasti anda teruja melihat aneka putu yang gebu, lembut dan enak di dalam video tu kan. Tentu keluarga anda suka menikmati putu yang enak ini. Barulah keluarga anda kagum dengan aneka putu hasil tangan anda. "Pandainya ayah buat putu nie". Dengan 10 aneka putu special tu, memang seronok la keluarga anda. Jika anda menjualnya pula, mau kecoh satu kampung melihat aneka putu yang special ini. Confirm meletup tip top.


Testimonial Pembeli Sebenar


Teruskan membaca kerana banyak lagi testimonial pembeli sebenar


Pening Dengan Masalah Kewangan Anda?
Saya paham, ramai dikalangan anda menghadapi masalah kewangan yang membebankan seperti dibawah:


Harga barang keperluan semakin meningkat namun gaji anda tetap sama. Bayangkan bagaimana pula 5 tahun akan datang.
Perbelanjaan sekolah anak-anak yang mahal dengan tuisyennya dan bermacam lagi. Mana nak cekaw duit bayar semua tu.
Bayaran ansuran kereta dan rumah pula menambah beban anda. Lps bayar ansuran kereta dan rumah, tinggal berapa sen sahaja.
Atau anda masih menyewa dan teringin membeli rumah atau kereta sendiri. Nak harap gaji sekarang memang tak mampu.
Mungkin anda terpaksa meminjam wang dengan orang lain. Naik tebal muka anda. Tapi kesian pula dengan anak-anak yang memerlukan wang perbelanjaan.
Selama ini, anda kerja bertahun-tahun tapi gaji masih sama sahaja. Kerja kuat macam mana pun, gaji tetap sama. Bos anda sahaja yang dapat lebih untung.
Atau anda dah bertahun-tahun menganggur dan gagal mencari kerja. Tak kan nak menyusahkan ibu bapa lagi.
Setiap hari anda termenung memikirkan masalah kewangan anda dan masa depan keluarga dan anak anda. Adakah anda mahu terus dibelengu masalah kewangan yang menyeksakan ini.

Bisnes Putu Mampu Membantu Anda
Jika anda mahu mengatasi masalah kewangan, berniaga adalah jalan terbaik. Ya, hanya berniaga mampu membantu anda menambahkan pendapatan. Tapi anda kenalah pilih bisnes yang menguntungkan. Baru boleh berjaya. Bisnes putu memang sangat menguntungkan. Dengan keuntungan tinggi ini, anda mampu menyelesaikan masalah kewangan anda.

Bisnes Putu Boleh Dijalankan Sambil Bekerja
Ya, bisnes putu boleh dijalankan secara sampingan sambil bekerja. Jika anda balik kerja dalam pukul 5 petang,  pukul 6 petang anda boleh mula berniaga putu. Ini kerana serbuk putu boleh disediakan sehari lebih awal. Manakala bahan mentahnya menggunakan bahan-bahan kering yang boleh disimpan lama. Anda tidak perlu selalu ke pasar. Tambahan lagi putu merupakan makanan yang berkhasiat kerana menggunakan bahan semulajadi.

Contoh Kejayaan Bisnes Putu




Nak Tahu Besar ke Untung Bisnes Putu?
Keuntungannya bisnes putu hampir 300%. Jika anda jual menggunakan 5 kilo tepung beras sehari, anda boleh untung RM3 ribu sebulan. Jika anda jual 50kg, mau untung RM30 ribu. Memang lumayan. Tidak hairanlah Puan Juriah sanggup menjual putu bambu sahaja kerana keuntungannya memang lumayan seperti gambar diatas.

Anda Juga Boleh Kembangkan Bisnes Putu
Permintaan putu memang tinggi. Sebab itu MD putu bambu world mampu membuka banyak cawangan dengan pendapatan yang lumayaan setiap bulan. Anda juga boleh mengembangkan bisnes putu seperti MD food ini. Ia tidak lagi mustahil dengan panduan lengkap rahsia putu yang lengkap ini. Di dalam panduan lengkap ini anda turut diajar strategi bisnes putu yang hebat.

Siapa Hairul Yang Nak Ajar Anda Nie




7 Sebab Anda Perlukan Panduan Hebat Ini

Keluarga dan anak anda pasti lebih ceria dengan aneka putu special ini.
Anda dapat menjalankan bisnes putu secara sambilan. Ini dapat menambah pendapatan dan mengurangkan beban kewangan keluarga anda.
Atau anda boleh menjalankan bisnes putu secara full time. Seterusnya mengembangkan bisnes putu anda. Tidak perlu lagi mengadap bos anda yang cerewet tu.
Jika anda masih mengangur. Inilah peluang keemasan anda menjalan bisnes yang memberi keuntungan yang lumayan
Inilah juga persediaan sekiranya anda kehilangan perkerjaan. Anda tidak perlu lagi risau dengan ansuran rumah atau kereta kerana anda ada backup dengan bisnes putu special ini.
Inilah permulaan kepada perniagaan anda yang lebih besar. Mulakan bisnes ini secara kecilan untuk memahami selok belok perniagaan sebelum ke bisnes yang lebih besar.
Bisnes putu ini mudah dijalankan dengan kos modal yang rendah. Peralatannya telah sedia ada di rumah anda. Ia memang mudah


Inilah persediaan jika anda dibuang kerja

Pernahkah anda terfikir sekiranya anda kehilangan pekerjaan suatu hari nanti. Bagaimana jika kilang tempat bekerja anda ditutup atau berpindah. Ramai yang telah mengalami nasib seperti ini. Bagaimana jika berlaku pada diri anda suatu hari nanti. Bagaimana anak-anak dan keluarga anda. Adakah anda sanggup membiarkan mereka kesusahan dan kelaparan.

Inilah masa terbaik mempelajari ilmu yang membolehkan anda 'survive' dalam apa juga keadaan. Bersiap sedia dari sekarang. Ilmu masakan adalah yang terbaik membantu menjana pendapatan. Bisnes putu mudah dimulakan dengan modal yang rendah. Kos memulakannya amat rendah dan peralatannya telah sedia ada di rumah anda.


 Jom lihat lebih detail Modul-Modulnya
PANDUAN LENGKAP ANEKA PUTU
Melalui Video Movie Step By Step

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami boleh juga membeli anda rumah anda pilihan dalam mana-mana anda pilihan lokasi.

    ReplyDelete